توجه 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان در محک،قلب ها از عشق به یکدیگر می تپند. و آدرس saratan-mahak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تهران-ایرنا-نهمین نمایشگاه سالانه شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان سرطانی محک، 27 و 28 فروردین ماه جاری در موسسه محک برگزار می شود.

 

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در این نمایشگاه دو روزه 67 نفر از هنرمندان کودک و نوجوان خلاق ایرانی، آثار نقاشی خود را در حمایت از کودکان سرطانی محک به فروش می رسانند تا به این وسیله نوعدوستی و حمایت خود را از آنها نشان دهند.

نمایشگاه امسال با عنوان 'پیغامی دوستانه' برگزار می شود و هدف از برگزاری آن جلب توجه کودکان و نوجوانان ایرانی به حمایت از همنوعان و هم سالان مبتلا به سرطان و نیز رساندن پیام دوستی و مهربانی در بین کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است.

در قسمتی از بروشور این نمایشگاه چنین آمده است:زمان زیادی نیست که انقلاب رسانه ای پیام های دوستی را از قاره ای به قاره ای دیگر جابه جا می کند. پیغامی که شاید ماه ها طول می کشید تا به دست مخاطب برسد در کمتر از ثانیه ای دریافت می شود. 

این نمایشگاه با عنوان پیغامی دوستانه بهانه ای است بدانیم کودکانمان با قلم و رنگ و احساساتشان خود را در یک اتفاق بزرگ سهیم کرده اند. 

آنها می خواهند با هنرشان یاور کودکانی باشند که از سرطان رنج می برند. پیغام دوستی آنها می خواهد از رنج هم سن و سالان بیمار آنها بکاهد و چه پیغامی از این خوش تر که دردی را التیام بخشد و لبی را خندان کند. 

فروش آثار این کودکان و نوجوانان در نهمین سال پیاپی صرف کودکان مبتلا به سرطان محک می شود و پیغام آنها را به گوش جهانیان و همه انسان دوستان واقعی می رساند.

این رویداد هنری هر ساله با استقبال چشمگیری از سوی علاقه مندان به هنرهای تجسمی در محل موسسه محک برگزار می شود و عواید حاصل از فروش این آثار صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می شود. 

تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر؛ سال هاست که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان فعالیت می کند. 

وی تاکنون به عنوان نقاش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی متعددی حضور داشته که از جمله آنها می توان به بی ینال پکن (2012) و کینگ دائو(2014) در کشور چین اشاره کرد.

این نمایشگاه دو روزه ساعت 16 پنجشنبه 27 فروردین ماه 1394 افتتاح خواهد شد.

علاقه مندان می توانند در این دو روز از ساعت 16 الی 20 برای بازدید از این آثار به آدرس: میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک مراجعه نمایند.



کد بنر محک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, ] [ 19:41 ] [ بیمارستان فوق تخصصی محک ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد بنر محک

.

.